Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Integrasjon mellom Visma eAccounting Time og Lønn

(updated by Emilie Røed VISMA ‎20-11-2018 09:47 )
Status: Ønsker mer informasjon

10 Kommentarer
Status changed to: Status: Ønsker mer informasjon

CHAMPION *

Hei

Hva er status rundt en slik løsning hvor man kan koble Timeregistreringen mot lønnssystemet? 

Hei,

Det har vært lite interesse for dette ønsket, så dette er ikke noe vi kommer til å prioritere med det første. Det ligger fortsatt i backlog for 2018, men med mindre dette blir mer etterspurt har vi en del andre nye funksjoner vi kommer til å prioritere høyere. 

Beklager om dette medfører noen ulemper. 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed
Product Manager, Visma Mamut AS

CHAMPION *

Hei

Dette var synd å høre.

Bruker i dag eAccounting i forbindelse med flere selskap, og ser at denne funksjonen ville vært nyttig i flere settinger:

- Håndverkere som fører timer på prosjekt, som samtidig også er grunnlag for lønn

- Vanlige timeansatte som fører timer i bedriften

Håper dere ikke har lagt denne helt bort i skuffen. 

CONTRIBUTOR ***

Jeg har flere kunder dette kunne vært nyttig for. De er ikke nødvendigvis like aktiv her inne - da de vil at jeg gjør det meste.

Vanskelig å anbefale Visma-produkter, hvis de ikke snakker sammen. Kundene velger da heller andre produkter som er billigere når jobben blir den samme.

CHAMPION *

Hadde vært meget nyttig å gjennopplive denne saken. 

Hei @Nina Tenåsen

Takk for tilbakemelding! 

@Keytown - dette er absolutt ikke lagt bort i skuffen. Som nevnt tidligere ligger dette fortsatt på planen for neste år, men vi har andre ting som er mer etterspurt som vi må få på plass først. Et eksempel på dette er bankintegrasjon til flere banker som er veldig etterspurt. 

Jeg oppdaterer denne tråden dersom status skulle endre seg. 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed
Product Manager, Visma Mamut AS 

Vi har også behov for at timene fra Time kan komme over i lønn. Da slipper man gjøre dette manuelt. da trenger vi i utgagnspunktet også mulighet for å føre på prosjekt ved opprettelse av lønn.

Vi trenger mulighet for å få overført timene i Time over til lønnen. Trenger da også mulighet for å føre prosjekt på lønn.

CONTRIBUTOR ***
(updated by Jo Olav Trønsdal ‎20-02-2019 12:16 )

Tror dette er mer etterspurt enn dere tror. Det vises også på antall visninger av denne posten. Ingen liker å måtte dobbeltregistrere timer både på prosjekt og lønn. I 2017 sa dere dette ligger på planen for 2018. Nå er det 2019. Det er mange ideer inne her som til og med har ligget me status akseptert i over ett år (eksempelvis elektronisk skattekort). Hva skjer da, Visma. Har dere helt sluttet med videreutvikling av eA?