avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

DanielFrantzen
CHAMPION **

Kjede kreditnota i eAccounting app ( ref bruk av godkjenning )

av DanielFrantzen
Status: Åpen

Nå er det slik at hvis en kunde har bankintegrasjon, autoinvoice, og godkjenning av leverandørfaktura.

Så vil man sitte med åpne kreditnotaer helt til de blir tilbakebetalt i sin helhet fra leverandør.

Som mange forstår er dette en unødvendig ting, og man trekker bare fra beløpet på neste fakturabetaling.

Slik det er i dag, får man ikke gjort dette. Man sender faktura til godkjenning, og den blir godkjent og bokført i app, for så å bli sendt til banken. 
Her i appen BØR jo daglig leder får muligheten til å se " oi, en kreditnota ligger inne, ja da kjeder jeg disse "  Også blir beløpet rettet og sendt til banken.   

Så enkelt bør det faktisk være.

har blitt forklart av support at man kan bruke innstillingen der man velger hvilke fakturaer som skal bli sendt til bank, ettersom da blir ikke fakturaen sendt til betaling før man kan ha fått kjedet kreditnotaer osv ( jeg har ikke prøvd så vet ikke om det vil funke engang eller gi feil)  men dette er jo åpenbart en løsning som krever mer tid fra flere parter som ikke trenger å være der. 

TLDR: Sørg for at kreditnotaer kan linkes i eAccounting appen når man skal godkjenne - bokføre leverandørfakturaer.

2 Kommentarer
Knut 23B
CONTRIBUTOR *
av Knut 23B

Ja helt enig

williamboe
CONTRIBUTOR *
av williamboe

Håper dette blir implementert i nærmeste fremtid