avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CHAMPION **

Kommentere / Legge igjen kommentarer på bilag

Status: Akseptert

skulle gjerne hatt en slags funksjon som lar deg legge igjen en kommentar på bilag. Uavhengig av hva det nå enn er.. Bare en mulighet for å legge til en kommentar som man enkelt kan "forstørre" og lese tilbake på

Som mange regnskapsførere har gjort i mange år er det blitt kommentert på feks korrigeringer, fakturaer som det er noe spesielt med, bankhendelser som krever litt ekstra forklaring..

Ja you name it. Det finnes alltids noe man kan kommentere som gjør saken lettere for deg senere

Nå som man beveger seg mer over til automatisering og at alt skjer elektronisk og vi skal ha så lite papirspor som mulig så vil en slik funksjon være uvurderlig. Både som info til evt regnskapsførere fra daglig leder eller omvendt.

Sånn i første omgang trenger man ikke ha en hel funksjon der man kan feks søke opp et helt register av kommentarer lagt igjen i regnskapet, men noe enkelt som feks en ekstra "binders" som man ser på feks vedlegg, inngående fakturaer mottatt elektronisk osv osv.

Fullt klar over kommentar muligheten øverst i eAccounting..Men dette er jo veldig universalt.

Altså = Mulighet for å legge igjen en kommentar på alle "sporbare" bilag ville vært helt knall!

Hilsen en som ikke kan huske på 40 forskjellige kunder sine rariteter man kommer over.

PS: Dette hadde også vært fint å ha på kasse og bankhendelser for de som har BI feks..Da man ikke kan endre tekst osv.

3 Kommentarer
Status changed to: Status: Akseptert

CHAMPION **

@Emilie Røed  Har dere noe status på denne funksjonen når det er planlagt?

Nærmer oss 1 års jubileum.

Hei @DanielFrantzen 

Vi kommer til å legge inn støtte for å bruke kommentarfunksjonen i Kasse og bank nå i Q4. Mulig du allerede vet det, men kommentarer kan knyttes til enkeltbilag og alle bilag med kommentar vil få et lite ikon i listevisning. Vi lanserte i går at du kan føre musepekeren over dette ikonet og få en forhåndsvisning av teksten. 

Når jeg ser på de casene vi har i backlog (mye relatert til "enklere å korrigere bilag") så tror jeg dessverre det kan ta litt tid før vi evt. kommer til å bygge inn en ny kommentarfunksjon. 

Har forståelse for at du ikke nødvendigvis er enig i prioriteringen her, men ønsker å være åpen om planene våre. 

Hilsen Emilie