avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

DanielFrantzen
CHAMPION **

Linke flere transaksjoner under kasse & bank hendelser til 1 bilag

av DanielFrantzen
Status: Åpen

Ref bilde: Håper dette kan ordnes fort? regner ikke med at det skal fungere slik..For hva er da hensikten tenker nå jeg?

Dette er en strålende løsning på feks lønnsutbetalinger som gjøres i 2 omganger ( Typisk de som gir forskudd uten å gi beskjed om dette før etter lønnskjøringen er gjort )

Eller der man enkelt kan linke sammen 2 delbetalinger og vipps..Ferdig.  Rett å slett en forenkling av hvordan vi gjorde det før, men nå vil det stoppes pga forskjellige datoer på betalingene.. Og ved Integrasjon vil det ikke være mulig å manipulere dette ( noe man strengt tatt skal slippe å gjøre også)

Fint med en tilbakemelding hva som var hensikten originalt med denne løsningen også..

Mvh Daniel

1 Kommentar
Markus AskerTennisklubb
CONTRIBUTOR **
av Markus AskerTennisklubb

Er inne på samma spår, muligt vi tenker samma lösninger her.

Med bank integrasjon så kommer lönnsutbetalingene in under kassa bank som var enskild ebtaling. Alle disse skall jo föres på samma konto og emd samma bilag (betalignsrapporten). Det hade varit veldigt smidigt att kunna gjöre en samlehåndtering av alla disse (t ex 20 ansatte) och velge vilken konto de ska föres mot och sen legge ved 1 bilag som sen automatiskt elgges til på alla 20 transaksjonene.