Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CHAMPION **

Loggføring hvem som endrer avdeling, mva-koder, eksporterer til bank mv

Status: Åpen

Jeg ønsker at flere ting blir loggført slik at vi kan sed det i Behandlingshistorikk, hvem og når som:

- endring av mva-koder

- endring av avdeling, prosjekt mv

- hvem som har eksportert betalinger til nettbank

Alle vesentlige endringer/handlinger bør loggføres og kunne ses på rapporten Behandlingshistorikk.

3 Kommentarer
CONTRIBUTOR *

@Reidunn  skrev:

Jeg ønsker at flere ting blir loggført slik at vi kan sed det i Behandlingshistorikk, hvem og når som:

- endring av mva-koder

- endring av avdeling, prosjekt mv

- hvem som har eksportert betalinger til nettbank

Alle vesentlige endringer/handlinger bør loggføres og kunne ses på rapporten Behandlingshistorikk.

CHAMPION **

Det har kommet en ny funksjon i eA på leverandørfakturaer som heter "Send til betaling". Denne kan være kjekk å bruke når remitteringsfilen av en eller annen grunn feiler i nettbanken. Men det bør loggføres når og hvem som har gjort dette. Pga feil på filen, har jeg sendt samme betaling to ganger (og kommer til å sende en tredje gang), og da bør det stå et sted i programmet at det har skjedd. Nå kan samme betalingen sendes inn til nettbanken mange ganger uten at det blir registrert i eA. 

CHAMPION **

Torsdag var det problemer med remitteringsfiler inn til DNB. Jeg har nå fått svar fra supporten hos dere at det bare er å sende filene på nytt. Jeg savner loggføring som viser hvilke betalinger som ble sendt inn på torsdag. Heldigvis var det ikke mange denne gangen, men det kan være opptil 80 betalinger i en fil. Det er kjempejobb å sjekke dette manuelt, og det hadde vært bra hvis dette hadde vært loggført slik at riktige filer blir sendt på nytt. I tillegg er det sporingen som er viktig ang med hvem som har gjort hva. Håper at dette er noe som kan prioriteres slik at det loggføres og gjenfinnes når man går på Behandlingshistorikk.