avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

OM1911
CONTRIBUTOR ***

Mulighet for å flytte vinduet med leverandør

av OM1911
Status: Åpen

Der mangler en mulighet for å flytte popup vinduet, når der skal editeres leverandøropplysninger under registrering av en leverandørfaktura. Vinduet er låst i plassering og man kan da ikke se opplysninger på fakturaen som man trenger for å opprette eller endre leverandør/data.

3 Kommentarer
Nina Tenåsen
CONTRIBUTOR ***
av Nina Tenåsen

Her har jeg brukt den muligheten å åpne i nytt vindu (knappen helt til høyre øverst i bilagsvinduet) før jeg klikker på for å opprette/redigere leverandør. Da har jeg alt tilgjengelig under redigering av leverandørinfo.

mbjugan
CONTRIBUTOR **
av mbjugan

Støtter dette ønsket.

Ja, det er mulig å gjøre det slik Nina foreslår, men ofte tenker man ikke på det før etter at leverandør-vinduet er åpent og da må alt lukkes og gjøres på nytt. Jeg har en skjerm som får plass til både arbeidsområdet og fakturavisningen og dermed er det ikke en vane og frigjøre fakturavisningen. 

For øvrig er det situasjoner der eAccounting åpner leverandør-vinduet automatisk og da får man vel ikke mulighet til å frigjøre fakturavisningen først. Eksempelvis etter å tatt i bruk bankintegrasjonen og eAccounting ber om at kontonummer fylles ut på leverandør.

Nina Tenåsen
CONTRIBUTOR ***
av Nina Tenåsen

Ser den, mbjugan. Har vært borti det selv nå, når en kunde fikk bankintegrasjon og Autoinvoice..