avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Tobias Nordli
CONTRIBUTOR **

Mulighet for å slå av automatisk visning av neste avstemming

av Tobias Nordli
Status: Implementert

Det burde være mulig å slå av automatisk visning av neste avstemming.
Hos meg virker denne funksjonen irriterende dårlig da den henter litt vilkårlig neste, og det er heller ikke mulig å koble vedlegg under avstemming. Jeg ender med å måtte avbryte og starte avstemming på nytt for å få koblet vedlegg.

12 Kommentarer
Eirik Myhr
CHAMPION *
av Eirik Myhr

Enig! Jeg har samme opplevelse som deg.

Hadde vært topp om den bare gikk tilbake til oversikten når man trykket "Bokfør", slik at man selv kan velge hva man vil fortsette med. Eller altså ha en mulighet til å velge dette som standard.

Angela Herr1
CONTRIBUTOR **
av Angela Herr1

Enig med dere. Veldig tungvindt når man f.eks vil først bokføre innbetalinger og de betalingene man har bilag for. Fint om vi brukere får en mulighet får å slå av denne funksjonen.

Amer Maksumic
CONTRIBUTOR **
av Amer Maksumic

Enig jeg også, så ikke det var laget en ide om dette tidligere så postet en selv.

Stein_A
CONTRIBUTOR ***
av Stein_A

Enig! Helt forferdilig å ikke kunne styre hvilket bilag som åpnes selv. Må lukke hver gang for å sjekke listen bak. Og legg merke til at automatikken begynner med øverste bilag, som er det nyeste og fortsetter nedover så det eldste blir ført sist. Det er omvendt sortering av hva jeg har gjort i alle år. Få dette vekk eller gi oss en valgmulighet!

Rolf Angelsen
CONTRIBUTOR ***
av Rolf Angelsen

En annen ting er at en transaksjon som i utgangspunktet er matchet, ikke er det når den åpnes automatisk. Nå kan man selvsagt ta alle som er koblet først og deretter ta de som faktisk må avstemmes. Jeg synes også det er irriterende at de nyeste ligger øverst. I mitt hode er det mest naturlig å begynne med de eldste. Hvis transaksjonene lå i stigende rekkefølge ville eventuelle transaksjoner man måtte vente med av en eller annen grunn ligge øverst.

DanielFrantzen
CHAMPION **
av DanielFrantzen

Nå er dette fikset som mange ønsker.

Syntes de løste det fint, personlig har jeg flere kunder hvor den nye funksjonen er ypperlig når man tar i bruk søkefunksjonen og man har feks mange av de samme transaksjonene som skal bokføres helt likt. 

Men muligheten for å velge er hva som trengtes.

Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed
Status changed to: Status: Implementert

Lansert i går. 

Eirik Myhr
CHAMPION *
av Eirik Myhr

Så bra!! Da kan jeg teste ut dette i morgen. 🙂

Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed

Det kan du @Eirik Myhr 🙂  Gi gjerne tilbakemelding om du har innspill 

Tobias Nordli
CONTRIBUTOR **
av Tobias Nordli

@Emilie Røed Er det mulig å gjøre dette for vedlegg også?
Nå hoppes det automatisk videre til neste i listen når jeg registrerer fakturaer etc...

Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed

Hei @Tobias Nordli 

Godt innspill! Dette skal vi se om vi ikke får til 🙂 

Mvh

Emilie 

Eirik Myhr
CHAMPION *
av Eirik Myhr

@Emilie Røed Det hadde vært gull!

Veldig enig med forslaget til @Tobias Nordli 🙂

Ut over det funker den nye ordningen fint synes jeg!