avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
CHAMPION *

Mulighet for å slippe "ikke send til bank" ved hver fakturaføring for de som betaler manuelt

Status: Ny

For kunder som har aktiv bank integrasjon, men fortsetter å betale fakturaer manuelt.

For regnskapsførere vil det være ekstra arbeid ved kunder som leverer feks bilag for 2 mnd om gangen.. At forfallsdatoen vil være langt tilbake i tid.

Man har valg som

"Ikke send til bank" under føring.. Som er perfekt løsning i alle andre tilfeller.

også "Velg leverandørfakturaer som skal sendes til bank" i innstillinger

Slik jeg ser det..Så funker begge løsningen for alle andre enn hva jeg nevner i første linje

EVT! Ved at man huker "velg leverandørfakturaer som skal sendes til bank" så burde det åpne for at man kan bokføre fakturaer med forfallsdatoer tilbake i tid.   Skjer dette så er problemet egentlig løst.

Idag må man huke av manuelt for hver faktura "ikke send til bank" for å velge en faktura tilbake i tid..Som er tidkrevende og egentlig unødvendig når det gjelder alle fakturaer man bokfører. 

Kunne som sagt vært en ide å bake inn denne muligheten når man velger i firmainstillinger "velg faktura som skal sendes til bank"