avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Nina Tenåsen
CONTRIBUTOR ***

Mulighet til å legge inn kommentarer på enkeltfakturaer

av Nina Tenåsen
Status: Implementert

Savner å kunne legge til notater/kommentarer på f.eks. utgående eller inngående fakturaer. Et eksempel - man har gjort en avtale med kunde om at de kan nedbetale en faktura ved å dele beløp på tre. Dette er kjekt å huske fra gang til gang, så ikke kunden får unødvendige purringer.

Spesielt for meg som regnskapsfører, som purrer for noen av bedriftene jeg fører for - så er det greit om bedriften kan legge inn om de har avtaler om at kunden kan dele opp, eller om det er andre spesielle forhold med den fakturaen, så unngår man at jeg sender en purring til en kunde som bedriften egentlig har en avtale med.

3 Kommentarer
Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed

Hei @Nina Tenåsen,

Det er mulig å legge til kommentarer på fakturaer i dag. Åpne fakturaen og klikk på snakkebobleikonet oppe i menyen i programmet. Legg inn kommentaren din som da vil være linket til denne fakturaen. 

I oversikten over fakturaer ser du da tydelig hvilke fakturaer som har en kommentar på seg, ved at det ligger et lite ikon på linjen. 

Håper dette var til hjelp! 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed
Product Manager, Visma Mamut AS

Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed
Status changed to: Status: Implementert

Status endret til: Implementert

Karin i Alco
CONTRIBUTOR *
av Karin i Alco

Hadde vært flott å kunne hente opp filer med dokumenter i forbindelse med personvernreglene , slik at alt alle opplysninger på kunden kunne vært oversendt her om det blir etterspurt.