Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Ny faktura -> Kunde -> Ny kunde - Færre klikk

Status: Åpen

Hei. 

Jeg finner det veldig rart at dette ikke er en funksjon som er implementert, da jeg ser det som en veldig enkel funksjon å legge til i systemet deres som hadde spart mye tid til sammen for alle brukerne deres.

Problmet mitt går på at når man velger å skrive ny faktura i Visma eAccounting, og skal legge til kundens navn i øverste felt, og det ikke er en kunde du allerede har i registeret, så trykker du på "NY KUNDE". I så og si alle tilfeller så er jeg ikke sikker på om vi har hatt personen som kunde tidligere og søker etter feks "Ola Nordmann". Så finner jeg at vi ikke har gjort noe for denne personen tidligere, og trykker "NY KUNDE". Da får jeg opp skjema som på fylles ut. Forslaget mitt er da at navnet "Ola Nordmann" burde blitt med/blitt portet over til skjemaet automatisk. Om det er en person med langt navn i dag må jeg kopiere navnet etter det er blitt søkt etter og så trykke "NY KUNDE" og lime det inn inn i skjemaet. 

Dette har jeg irritert meg over fra starten, brukt eaccounting i ca. 1 1/2 år. Gjerne fiks dette og brukeropplevelsen vil bli mye bedre! Dette kan åpenbart ikke gjelde kun meg, da det finnes mye større firmaer der ute. Ser frem til å høre fra dere.