We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Helt klart et behov for oss som bruker eAccounting i kraft av å være regnskapsfører. Å maile en samlet terminoppstilling over hvilket beløp som skal og KID burde være inne i rapportmodulen allerede før start. Mamut One klarte å få rapporten på plass kort tid etter a-meldingen ble innført, så dere kan se på den og bare lage en tilsvarende rapport.
Jeg har dessverre litt dårlige nyheter her. Vi får ikke lansert denne i februar som jeg hadde håpet. Vi har fullt fokus på feilrettinger og forbedringer når det kommer til ytelse om dagen, så jeg mistenker det fort kan bli april før denne er på plass. Oppdaterer tråden igjen når jeg har noe ny info.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn