avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
CONTRIBUTOR ***

Rapport for betalingsinformasjon terminoppgave AGA/skatt

Status: Løst

12 Kommentarer
CONTRIBUTOR ***

Ønsker å kunne skrive ut betalingsoversikt per termin for arbeidsgiveravgift og skatt. 

CHAMPION *

Helt klart et behov for oss som bruker eAccounting i kraft av å være regnskapsfører.  Å maile en samlet terminoppstilling over hvilket beløp som skal og KID burde være inne i rapportmodulen allerede før start.  Mamut One klarte å få rapporten på plass kort tid etter a-meldingen ble innført, så dere kan se på den og bare lage en tilsvarende rapport.

Status changed to: Status: Akseptert

CONTRIBUTOR ***

Hva er status i saken ? 

Hei @Karina Baltzer2,

Vi har ikke startet utviklingen enda så det er litt vanskelig å gi noe konkret tidspunktet, men jeg håper vi har den klar ila. februar. 

Endrer status på ønsket til "Under utvikling" så fort vi starter utviklingen så dere vet det skjer noe. 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed
Product Manager, Visma Mamut AS

Hei @Karina Baltzer2,

Jeg har dessverre litt dårlige nyheter her. Vi får ikke lansert denne i februar som jeg hadde håpet. Vi har fullt fokus på feilrettinger og forbedringer når det kommer til ytelse om dagen, så jeg mistenker det fort kan bli april før denne er på plass. Oppdaterer tråden igjen når jeg har noe ny info. 

Beklager ulempene dette medfører! 

Med vennlig hilsen,

Emilie Røed

CONTRIBUTOR ***

Vi har nå ventet i 7 måneder så vi kan vel vente litt til 😞

CONTRIBUTOR ***

Hei. 

Hva er status her? For oss regnskapførere må dette være på plass. Har mange kunder i eA som skal ha terminoppgaver.

Hei @Beate Wessel,

Status er at vi kommer til å lanserer dette i Visma eAccounting, men ettersom vi ikke har startet utviklingen enda tør jeg ikke love når. 

Vi er fullt klart over hvor viktig denne rapporten er - og jeg må bare beklage at det tar tid! 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed

Status changed to: Status: Under utvikling

Status endret til: Under utvikling. 

Mål om lansering i midten av november. 

Status changed to: Status: Løst

Status endret til: Implementert.

Ny rapport lagt til under rapporter i Visma eAccounting: Terminrapport lønn 

CONTRIBUTOR ***

Det var gode nyheter Smilefjes veldig glad