Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Rapporter prosjekt

Status: Under utvikling

Jeg trenger å skrive ut en rapport (resultat) som inneholder flere prosjekter over flere år), det går fint å skrive ut en slik rapport, men jeg kan bare velge et prosjekt. Jeg ønsker å få en rapport der man kan i samme rapport kan skrive ut flere prosjekt over flere år

10 Kommentarer
Status changed to: Status: Akseptert

Status endret til: Akseptert.

Estimerer at dette vil være på plass ila. Q1. 

Status changed to: Status: Under utvikling

CONTRIBUTOR **

Flott

fint om prosjektene kan legge i kolonner bortover i rapporten slik at hver kolonne viser hvert enkelt prosjekt.

CONTRIBUTOR ***

Skulle ønske det var mulig å velge Excel isteden for/ i tillegg til PDF-format, da det er mange leverandører som ønsker en totaloversikt innimellom.

hadde vært veldig greit med Excel da, i tilfelle det er supplerende info som skal legges til, evt noe som skal fjernes.

Hei @Fredrik Aas1

I går la vi inn muligheten for å velge flere prosjekt. Ta gjerne en sjekk og gi meg tilbakemelding på hva du syns. 

@Jo Olav Trønsdal alle rapportene våre kan skrives ut til Excel. Velg CSV- format og åpne i Excel. 

Mvh

Emilie Røed 

CONTRIBUTOR ***

Hei Emilie

Om dere la inn mulighet for csv i rapportene eA Time, så hadde det vært veldig kjærkomment.

mvh

Jo

Hei @Jo Olav Trønsdal,

I Time- modulen støtter vi kun rapporter til PDF ja, og foreløpig ligger det dessverre ikke på planen å støtte CSV/Excel. Vi har rett og slett for lite etterspørsel på det til at det får prioritet. Legg gjerne inn et eget ønske og spesifiser at det gjelder Time, så kan vi se antall stemmer/kommentarer relatert til dette. 

Mvh

Emilie 

CONTRIBUTOR **

Hei Emilie

viser til din tilbakemelding 28/3-19, der du skriver at løsningen er på plass. Har testet ut flere prosjekter i utskrift, det fungerer fint. Men hadde vært ønskelig (og svært nyttig) å få hvert enkelt prosjekt i hver sin kolonne bortover i arket. Da blir rapporten perfekt.

Hei @Fredrik Aas1,

Takk for tilbakemelding! Ja, vi ser behovet og har hatt flere kommentarer på det. Pt. vet jeg ikke når vi får tid til å legge inn støtte for dette.

Jeg endrer derfor tråden til "Akseptert" ettersom det du etterspør her ikke er under utvikling. Skal sørge for å oppdatere status når vi starter utviklingen.

//Emilie 

CONTRIBUTOR **

Denne venter jeg også på - slik at man kan legge i regneark, og sortere på prosjekt - utrolig nyttig! Ser at status nå er "under utvikling" - så kan vi vente at det skjer noe her snarlig?? 
*håpefull*