avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
CONTRIBUTOR **

Reiseregning/diettskjema for eAccounting

Status: Prioriteres ikke

Kan tenk meg en enkelt reiseregning som kan brukes av ansatte for å få  en reiseregning/diettskjema lageret in på systemet og in på lønn systemet. (evt i ansatte APP)

Trenger ingenting fancy med GPS tracking etc men bare noen basics som DIETT, KM, BOMPENGER

3 Kommentarer
Status changed to: Status: Prioriteres ikke

Hei Pilot-dude!

Takk for innspill!

Slik vi tenker å løse dette i Visma eAccounting er gjennom integrasjonen med Visma.net Payroll. Visma.net Payroll er et komplett lønnsystem, med alle lønnsarter nødvendig og egen reiseregning og utleggsmodul, samt app (samme appen som Visma eAccounting bruker til lønnslipp). Ønsket i seg selv er fint det, og en veldig enkel funksjonalitet for dette kunne vært noe for kun Visma eAccounting og de med enklere behov. Med det sagt så har vi valgt å gå for denne løsningen i overskuelig fremtid.

Vennlig Hilsen
Henrik Horn
Product Manager - Visma Mamut AS

CONTRIBUTOR **

Hei Henrik,

Litt trist å høre. Jeg har gått over til Visma eAccounting pga pris fordi jeg er en liten firma. Blir litt dyrt om jeg må kun pga reiseregning over på en mye dyrere løsning i Visma . Tripletex har en smartløsning i lønn som er inkludert reiseregning. Bør ikke være så en stor jobb for en firma som Visma å lage sant.

Kan dere i hvert fall vurderer å lag en lønnsart for reise med overnatting som differensiere mellom trekkpliktige og trekkfrie diett (578kr grense som gjelder fra 01.01.2019 på utenlands reiser) samt en lønnsart for bompenger. Bare den 2 kan gjøre livet lettere for meg.

Mvh,

PD.

Hei igjen,

akkurat lønnsartene kan vi vurdere ja. Men nå har vi et par store caser foran oss på lønn i eAccounting og det er integrasjon til altinn for å hente skattekort, samt bankintegrasjon for lønn. Deretter er planen at vi jobber med dimensjoner(prosjekt) på lønnslipp og støtte for håndtering av skattefrie og veledige organisasjoner under beløpsgrensene. Det betyr at det vil ta tid før vi vil se på nye ønsker som feks nye lønnsarter.

Vennlig Hilsen
Henrik Horn
Product Manager - Visma Mamut AS