avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Arild
CONTRIBUTOR **

Rereranse kolonne inne i oversikt salg

av Arild
Status: Åpen

Savner en referanse kolonne i oversiktsbildet på tilbud/ordre/kundefakturaer for lettere å kunne finne frem blant tilbud/ordrer/fakturaer..

5 Kommentarer
Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed

Hei @Arild ,

Til info er både "Vår referanse, "Deres referanse" og "Kundens ordrereferanse" søkbare i de ulike oversiktene. Vil det gjøre hverdagen enklere, eller er det fortsatt viktig for deg at dette vises i oversikten? 

Mvh

Emilie Røed 

Arild
CONTRIBUTOR **
av Arild

Hei,

Det ville gjort alt mye enklere om dette var synlig i oversikten, da det blir enklere å mer oversiktlig å ha kontroll.

Er det håp om at dette kommer på plass snart?

Mvh

Arild

Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed

Hei igjen @Arild

For å være helt ærlig ser det ikke ut til at det kommer i år. Skulle gjerne sett litt flere stemmer/ønsker på akkurat dette før det fikk prioritet. 

Vi har veldig mange ønsker, og prioriterer naturlig nok de med mest etterspørsel. 

Mvh

Emilie 

Arild
CONTRIBUTOR **
av Arild

For meg er det rart at ikke flere savner dette. Etter min mening er det mangel på oversikt, når jeg ikke kan gå rett inn på rett ordre fra "oversiktsbildet", men må søke meg frem til rett ordre, faktura, tilbud osv...

Jeg har forresten sett at det er flere som savner dette inne i visma..

krysser fingrene for at det blir orden på det.

Mvh

Arild

Anders Inge Haukland
CONTRIBUTOR **
av Anders Inge Haukland

Jeg har etterlyst dette tidligere for ett år eller to siden, om jeg forsår ditt behov riktig. Jeg ønsker å kunne merke tilbud/ordrer/fakturaer med stikkord som fremkommer i listevisning. Når enkelte kunder har mange ordrer, er det vanskelig å finne tilbake til riktig faktura uten å måtte åpne mange ordrer eller fakturaer før man finner den riktige.