Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CHAMPION *

Resultatrapport som viser samtlige prosjektregnskap

Status: Akseptert

Det ville vært meget nyttig for feks et håndverkerselskap å kunne vise hvordan en periodes resultat er bygget opp av samtlige prosjektregnskaper. P.t er det mulig å skrive ut resultatregnskap for kun et prosjekt av gangen.

Ser for meg en oversikt som viser alle prosjektene samlet, med inntekter/kostander og nettoresultat pr prosjekt, samt muligheten til å dypere inn ved å vise kontonummer pr prosjekt. 

7 Kommentarer

Hei,

Har laget et undersøkelse vedrørende forbedringer i rapporter jeg hadde satt stor pris på om du kunne svart på.

På forhånd tusen takk for alle innspill! 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed
Product Manager, Visma Mamut AS

CHAMPION *

Hvordan har denne undersøkelsen gått, og når kan vi se eventuelle endringsforslag i lys av tilbakemeldingene gitt? 

Hei,

Vi har fått 72 svar på undersøkelsen så langt og planen er å holde den åpen ut året. 

Vi vil på nyåret gå igjennom alle svarene og basert på resultene her se hva vi skal fokusere på i 2018. Akkurat når de første endringene trer i kraft blir litt vanskelig å si noe om ettersom dette avhenger av hvor mye som må gjøres. Mest sannsynlig vil vi ha noe klart før sommeren. 

Jeg kan oppdatere tråden etterhvert som vi har noe mer konkret info på hva vi tenker å levere. Håper det høres greit ut. 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed

Hei @Keytown,

Vi kommer til å legge inn en mulighet for velge Alle eller markere utvalgte prosjekt som filter i resultatrapporten. Vil dette være til nytte? 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed

CONTRIBUTOR ***

Hei! Jeg kan ikke se at denne siste endringen har skjedd, er fortsatt kun mulig å skrive ut et og et prosjekt. Og innebærer denne endringen at det kun blir totalsummer, eller vil det komme som underrapporter i rapporten, slik at man kan se rapport pr prosjekt samtidig som man får totalbeløpene?

Hei @Nina Tenåsen,

Utviklingen er ikke startet, og litt usikker på om vi rekker det i år dessverre. Men skal se hva vi får til tidlig i 2019. 

Endrer status på ønsket til "Akseptert". 

//Emilie 

Status changed to: Status: Akseptert

Status endret til: Akseptert.