avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CHAMPION *

Revisortilgang - også til Økonomioversikt og dokumenter

Status: Akseptert

I fjor kunne vi som regnskapsfører selv gi revisor gratis tilgang til Økonomioversikt og dokumenter og måtte eventuelt betale for eAccounting tilgang. Nå får revisor, etter en egen godkjenningsprosedyre, gratis tilgang til eAccounting og vi må kontakte support og betale for Økonomioversikt og dokumenter. 

Dette kløner til planleggingen, gode rutiner og et smidig samarbeid mellom kunde, revisor og regnskapsfører.   

5 Kommentarer
Status changed to: Status: Akseptert

Hei. Vi ble gjort oppmerksom på denne detaljen da vi først presenterte revisortilgang med lesetilgang i Visma eAccounting. Vi ønsker å tilrettelegge for at revisor skal kunne komme inn i begge tjenester. Hilsen André, Product Manager.
CHAMPION *

Veldig bra - tusen takk!

Mvh

Ottar

CONTRIBUTOR **

Hei,

Har vært i kontakt med Visma support som informerer at om vi skal gi revisor tilgang til Visma Økonomioversikt og dokumenter så må vi betale for en ekstra bruker i 12 måneder, kan dette være riktig?!

Det er veldig ryddig at revisor kan hente alle avstemte dokumenter i Visma Økonomioversikt men de trenger jo ikke tilgang i 12 måneder. Er det ikke mulig at det kan åpnes for en lisens/bruker for revisor som bare kjøpes for 3 måneder fra opprettet lisens/bruker?

Håper på en snarlig tilbakmelding vedr. dette.

På forhånd takk.

Mvh Cecilie Melsæther

CHAMPION *

Hei

Jeg har nå brukt en halvtime med supporten, og endt opp med at å måtte betale for en ekstra bruker. Måtte gjøre om den gratis revisortilgangen vi hadde fått, til en betalt bruker igjen.

På en annen kunde, en internlisenskunde, fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig å gjøre om revisortilgangen til betalt bruker. Så her får vi gå tilbake til gamle rutiner og bruke dropbox osv.

Status er som nevnt, per nå, veldig lite tilfredsstillende. Vi står rett foran en høysesong og har dessverre et lite smidig verktøy for samarbeid.