avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
CONTRIBUTOR **

Rullegardin

Status: Ny

Hadde det ikke vært enklere med kun en rullegardin fra 1 til 1000 eller hvor mange som det dreier seig om, ikke slik det er i dag med 50 i rullegardinen og vider fra 50 til 100 osv.  

Når det gjelder Kunder som skal faktureres så hadde det vært enklest for oss slik som det er i Mamut daTax.  For å sende regning til 400 av 450. Da legger en alle kundene over til fakturering og fjerner de 50 som ikke skal ha samme faktura.  Da dere har arbeidet med Mamut daTax som har vært testet til årets beste i flere år og har da ikke har klart å få det enklere til enn hva eAccounting  er i dag.

Jeg er lite regnskapskyndig selv om jeg har klart å håndtere daTax  fra da det kom på margede. Jeg har nå brukt mye tid til å forstå funksjonene i eAccuuntings   og jeg har fortsatt mye mer å sette meg inn i.

Det sikkert flere ting som er bra, slik som å sende e-faktura og faktura på epost til privatpersoner.

LEIF

2 Kommentarer
CONTRIBUTOR **

Jeg er sååå enig, spesielt mht. til videreføring av daTax. Dette systemet med et visst antall pr. side er håpløst lite brukervennlig, ikke bare i fakturalister, men alle lister.

CONTRIBUTOR **

Jeg sender ut faktura til ca.390 medlemmer to ganger i året, av de er det flere som ikke skal ha lik faktura. Med rullegardin på 50 stk. er det vanskelig å gjøre det riktig, du må ha hjelpemidler til å gjøre det riktig uten å miste noen eller å fakturere noen to ganger. I Mamut daTax  kunne vi ha mange kunder/ medlemmer som skulle faktureres på en gang med forskjellige krav alt etter avtalen. I rullegardinen hadde vi kunder /medlemmer på en side, og de som ikke skulle ha den bestemte ordre ble valgt ut på en rullegardin eller motsatt. Vi som har 8 gager 50 rullegardiner å arbeide med nå, kan  fort gjøre feil med fakturering. Feilen har jeg gjort og det har skaper mye ekstra arbeide så jeg leter etter noe som kan ha den samme funksjon som Visma eAccounting uten rullegardin  på 50-50 som også gjelder andre lister.