avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR **

Salgsstatistikk sortert på kunde

Status: Implementert

Hei, har sett på rapport salgsstatistikk, men skulle gjerne ha en rapport som grupperer på kunde. Finnes der en rapport som viser salg for foregående år gruppert på KUNDE ? Hvis ikke, kan dere registrere det som et ønske ?

7 Kommentarer
CONTRIBUTOR ***

Jeg ble veldig overrasket da jeg ikke klarte å finne denne. Dette er jo en helt elementær rapport som de fleste vil få nytte av. Håper dette kan komme på plass så fort som mulig, siden salgsstatistikk klarer å sette salg pr. vare og med kunde som underelement så burde dette ikke være så vanskelig å legge til?

CONTRIBUTOR ***

Ja, jeg savner også en oversikt over hvilke varenr som er registrert pr kunde. Hvis man kunne ha eksportert dataene til wxcel kunne man selv ha sortert og gruppert dem etter behov. 

Status changed to: Status: Under utvikling

CONTRIBUTOR ***

Fantastisk. Kom forresten til å tenke på om dette kanskje kunne være en type uttrekk som kunne være egnet for å ta ut med Zapier.

Status changed to: Status: Implementert

Dette vil bli lansert i morgen eller neste onsdag. 

Du vil da få et nytt filter i Salgsstatistikkrapporten. 

salgsstatistikk_kunde.PNG

Velg rapport basert på kundestatistikk og velg sortering etter kundenavn, kundenr., eller salgsbeløp. 

CONTRIBUTOR ***

Se det ja - takk 🙂