We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Jeg synes det kunne være greit å ha en mulighet for å bla gjennom bilagene, ikke koblete bildevedlegg osv med en knapp "neste"/"forrige". Litt slitsomt å gå tilbake til oversikten hver gang hvis jeg leter etter noe, skal sjekke noe.
Jeg ønsker meg også en "Neste" knapp når man går inn via vedlegg, velger et og oppretter kvittering/lev. faktura.
Når man går inn på vedlegg og velger feks det første vedlegget i listen, bokfører denne som en ny leverandørfaktura så kommer neste vedlegg opp automatisk. Jeg ønsker meg en knapp nederst et sted hvor jeg kan gå til "Neste" i listen fordi noen ganger er det praktisk å hoppe over en eller flere her. I dag må man tilbake til oversikten og det er lite effektivt.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn