avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
CONTRIBUTOR **

Utskrift Resultatregnskap - Budsjett

Status: Delivered

Vi har eAccounting og Visma Økonomioversikt. Jeg etterlyser utskriftsrapport som viser tre kolonner. Fjorårets resultat - Årets Budsjett - Årets resultat.

4 Kommentarer
CONTRIBUTOR *

Samme behov har vi. I praksis Månedsfliken i Visma Økonomioversikt, men fjern månedstallene. Kan selvfølgelig overføre til Excel og redigere selv, men dette burde være en basisrapport.

Status changed to: Status: Under utvikling

Hei.

På fanekortet Måned vil det i løpet av 2. kvartal bli mulig å bytte om rekkefølgen på kolonnene. Det betyr at man kan velge å ha Akkumulert 2017, Akkumulert Budsjett 2018 og Akkumulert 2018 etter hverandre. Tanken er at rapporten/utskriften skal gjenspeile den rekkefølgen man har valgt i skjermbildet.

Som en senere leveranse er det spilt inn ønske om å vise/skjule kolonne. Da blir skjermbilde og rapport enda "renere".

Med vennlig hilsen
André/Visma Mamut Produkt

CONTRIBUTOR *

Jeg savner muligheten til å skrive ut en rapport med resultat og budsjett ved siden av hverandre for flere måneder. Feks. januar tom. juni. Dette var mulig i DaTax.  Nå er dette kun mulig med en måned av gangen under fanen "Måned" I fanen "Månedsoversikt"  er ikke muligheten til å huke av for "Vis budsjettkolonner" med.

Status changed to: Status: Delivered

OddVoss - Det er nå mulig å gå inn på Visma Økonomioversikt - Resultatregnskap - Måned

Her kan du nå klikke på tannhjulet i første kolonne og velge å vise kun Valgte kolonner. Som i ditt eksempel ville vært kolonne

• Akkumulert, foregående år
  • Akkumulert Budsjett
  • Akkumulert, inneværende år

Raumar - Med det samme tannhjulet kan du nå fjerne alle kolonner du ikke trenger i din visning.

Joar Monstad - Det er mulig å se akkumulerte tall frem til den perioden du velger i feltet Resultat pr: men å vise Januar Budsjett, Januar Resultat, Februar Budsjett, Februar Resultat kommer nok ikke med det første da det er mulig å få ut alle tallene måned for måned med bedre avvik kolonner m.m.