avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR **

Utskrivbar pdf/excel-rapport med "ikke avstemte transaktioner" i kassabank

Status: Implementert

6 Kommentarer
CONTRIBUTOR **

Jeg kunne tenke meg det samme 🙂 Det hadde vært mye lettere å få oversikt over de ikke avstemte postene på bank i Excel/pdf, spesielt hvis det er mange poster.

CONTRIBUTOR *

Hvis du står i kasse og bank er dette fult mulig med å trykke Ctrl +P da får du skrevet ut de åpne postene og du kan da velge om du vil ha det til skriver, pdf eller ett annet format, det er ikke mulig enda med excel fil men det er jo fult mulig å konvertere en pdf fil til excel hvis man ønsker det.

CONTRIBUTOR **

Takk for svar, men det fungerer ikke så godt for meg å trykke Ctrl + P i kasse og bank-vinduet. Den får ikke med seg alle de åpne postene på utskriften, og konverteringen av pdf til Excel fungerer dårlig hos meg. Det ender uansett opp med at jeg må lage et dokument og fylle inn postene manuelt. Veldig ønskelig at det kommer en rapportløsning i Eaccounting siden ikke alle kunder ønsker å navigere inn i programmet selv, og vil at vi skal sende en liste til dem.

Status changed to: Status: Akseptert

Dette er noe vi kommer til å jobbe med i april/mai. 

Status changed to: Status: Under utvikling

Status changed to: Status: Implementert

Ny knapp lagt til for utskrift/sending i Kasse og bank. Dette ble lansert i går.