avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CHAMPION ***

Vedlegg utgående faktura i samme fil

av Reidunn
Status: Implementert

Ønsker at vedlegg som legges ved utgående faktura kommer i samme fil som selve fakturaen. Slik det er nå, kommer det to filer til kunden, en med fakturaen og en med vedlegget.

6 Kommentarer
CHAMPION ***
av Reidunn

Det er også et problem når man mottar fakturaer via Autoinvoice og ikke bare sender ut. Her har det det kommet som to filer og vedlegget har lagt seg som en egen inngånde faktura. Kanskje samme problem og at det dermed bør løses?

CHAMPION ***
av Reidunn

Det er også begrensninger i hvor store filene kan være og hvor mange filvedlegg som kan legges ved en utgående faktura. Jeg får nå ikke lagt ved all underdokumentasjon fordi det er for mange, og når jeg slår det sammen til en fil, blir filen for stor. Håper dette kan løses.

av Emilie Røed
Status changed to: Status: Implementert

av Emilie Røed

Hei @Reidunn 

Godt nytt år! 

Ser det har vært dårlig med svar fra oss på kommentarene dine over her - beklager det! 

Har du nylig opplevd utfordringer på disse områdene? I såfall skulle vi gjerne hatt litt mer info for å undersøke videre. 

Hilsen Emilie 

CHAMPION ***
av Reidunn

Jeg har ikke testet med store vedlegg eller mange vedlegg, men det kan virke som om mindre vedlegg fungerer da jeg ikke har fått tilbakemelding fra noen at noe mangler. Jeg gir evt beskjed hvis jeg oppdager noe. 

av Emilie Røed

Ok, supert @Reidunn