Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Visma eAccounting Time for android

Status: Åpen/Vurderer

Hei. Når regner dere med Visma eAccounting Time vil bli tilgjengelig for android-mobiler?

4 Kommentarer

Vi må ikke være så utålmodige - er jo trossalt bare 1,5 år siden den angivelig var "rett rundt hjørnet" om man skal tro Deres egne uttalelser på andre forumtråder...

Jeg har hatt iPhone i 2 år og blitt nærmest "avhengig" av appen, så skuffelsen er enorm når jeg nå er tilbake på Android og se at de ennå ikke har klart å utvikle en app for Android. Er sjokkerende egentlig. Jeg er derfor nå begynt å se på konkurrerende regnskapssystem for å se om det finnes bedre løsninger for mitt bruk. 

Syns visma i alt for mange tilfeller lover eller insinuerer ting angående de forskjellige produktene om videreutvikling de ikke klarer å overholde.

Dette er ett av eksemplene. 

CHAMPION *

Jeg støtter at denne appen må komme til Android. Kan dere gi en oppdatering fra Visma sin side? 

(updated by Ulf-Johnny Jenssen ‎29-03-2019 15:06 )

Hei visma / @Emilie Røed ,

Noe sjanse for at det blir tilgjengelig en Android versjon av appen?

(updated by Emilie Røed VISMA ‎02-04-2019 14:34 )

Hei,

Her kommer en oppdatert status. Det foreligger pt. ingen planer om å lage en Time-app til Android. Det har ved flere anledninger vært oppe til vurdering, men mangel på Android- ressurser og stor backlog har ført til nedprioritering. 

Visma eAccounting Time ble utviklet med "mobile first"- prinsippet, noe som innebærer at løsningen ble utviklet for å passe på mobil. Ved å bruke Time i nettleser på mobil vil du derfor få en god opplevelse, og ikke minst få tilgang til mer funksjonalitet enn i appen. Et tips er å lage en snarvei på mobilen din så du kommer raskere inn i Time. 

Vet dette ikke er svaret dere hadde håpet på - men det er ihvertfall ærlig. Om det skulle være noen endringer i status vil jeg selvfølgelig oppdatere denne tråden. 

Beklager dette, og @Ulf-Johnny Jenssen håper selvfølgelig at du ønsker å være med oss videre! 

Vennlig hilsen,

Emilie Røed