We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Vi må ikke være så utålmodige - er jo trossalt bare 1,5 år siden den angivelig var "rett rundt hjørnet" om man skal tro Deres egne uttalelser på andre forumtråder...
Jeg har hatt iPhone i 2 år og blitt nærmest "avhengig" av appen, så skuffelsen er enorm når jeg nå er tilbake på Android og se at de ennå ikke har klart å utvikle en app for Android. Er sjokkerende egentlig. Jeg er derfor nå begynt å se på konkurrerende regnskapssystem for å se om det finnes bedre løsninger for mitt bruk.
Syns visma i alt for mange tilfeller lover eller insinuerer ting angående de forskjellige produktene om videreutvikling de ikke klarer å overholde.
Her kommer en oppdatert status. Det foreligger pt. ingen planer om å lage en Time-app til Android. Det har ved flere anledninger vært oppe til vurdering, men mangel på Android- ressurser og stor backlog har ført til nedprioritering.
Visma eAccounting Time ble utviklet med "mobile first"- prinsippet, noe som innebærer at løsningen ble utviklet for å passe på mobil. Ved å bruke Time i nettleser på mobil vil du derfor få en god opplevelse, og ikke minst få tilgang til mer funksjonalitet enn i appen. Et tips er å lage en snarvei på mobilen din så du kommer raskere inn i Time.
Vet dette ikke er svaret dere hadde håpet på - men det er ihvertfall ærlig. Om det skulle være noen endringer i status vil jeg selvfølgelig oppdatere denne tråden.
Beklager dette, og @uffe75 håper selvfølgelig at du ønsker å være med oss videre!
Når man bruker eaccounting time i nettleseren så kommer ikke kunden man har lagt inn på prosjektet opp i registreringen. Det gjør det på appen. Med mange kunder og prosjekter hadde det vært fint om dette også fungerte i nettleser. Vi har mange ansatte som bruker android og derfor ikke har noen app å bruke.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn