avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Hei
PARTNER
PARTNER

pakkepris

av Hei
Status: Åpen

Hei

Ønsker meg veldig muligheten til å lage produkt med pakkepris. Altså f.eks når man har skreddersydde pakker. Dvs. f.eks. når jeg selger en opplevelsespakke eller en konferansepakke, så kunne jeg ha fakturert den pakken med en sum som hadde fordelt seg med riktig mva kode. Dvs et produkt bestående av flere produkt. 

For jeg har ofte pakker som består av delsummer med flere mva koder ut. Da kunne jeg ha plukket produktpakken som varenummer og kun antallet også hadde alt vært ferdig. Slik det er nå, så må jeg dele opp pakken på flere produkt og flere linjer og til kunde så blir det veldig rart når de har bestilt en pakke.

Hadde vært nok spesifikasjon at det hadde stått konferanseavgift/opplevelsespakke og antall. For nederst på fakturaen så fordeler jo mva seg på rett mva konto, og da hadde de hatt nok informasjon til egen bokføring.

1 Kommentar
Lyngmo
CONTRIBUTOR *
av Lyngmo

Ønsker svært gjerne denne funksjonen. For oss er vi avhengige av at den raskt kommer for å kunne fortsette å bruke Visma Eaccounting. Skulle tro at det er mange som kunne få god nytte av en slik pakkepris-funksjon når det er flere mva-koder ut.