avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR **

tilpasset kontoføring under Kvitteringer

av Sigrid Grønvold
Status: Åpen

4 Kommentarer
CONTRIBUTOR **
av Sigrid Grønvold

Ja, ønsket her er å få muligheten til å tilpasse menyen som dukker opp for konteringer når en legger inn kvitteringer via bildevedlegg.  Det er jo sikkert mange bedrifter som bruker enkelte konteringer mer enn andre, og det vil da være mye mer effektivt at en kan legge opp denne menyen selv slik at en slipper å gå på "egen kontering" hver gang...

av Emilie Røed
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer

Status endret til: Vurderer.

Godt innspill! Tror eventuelt løsningen her blir å legge til bokføringsmaler for Kasse og bank tilsvarende som vi har for bla. Manuelle bilag i dag. Skal undersøke litt nærmere. 

CONTRIBUTOR **
av Odd A V

Veldig enig.
F.eks hvis en er ute å kjøper overtidsmat eller lunsj og får kvittering for dette , burde det vært mulig å lage til egne bokføringsforslag også til slike kvitteringer som daglig skal føres f.eks D59xx og Kredit 29xx Gjeld til xx. 

PR i dag så skanner eg kvitteringen, og legg til info om org.nr , beløp, osv i scanner appen først.
Men da eg da etterpå skal bruke bildet av kvitteringen i eaccounting, så blir ikke allerede innlagt info i appen brukt videre når eg skal bokføre bildet som kvittering. Men en må legge inn dato m på nytt og en må velge egen kontering pga der ikke er mulighet til å lage egne bokføringsforslag til kvitteringer. (I alle fall har eg ikke funnet ut fremgangsmåte for dette)

Og det bør være mulig å åpne bildet først slik at allerede innlagt info tilknyttet bildet av kvitteringen i scanner appen automatisk blir brukt videre til bokføringsdato.

Antar det er mange som har slike behov. 

VISMA
av Sara Malm
Status changed to: Status: Åpen