Mine områder
Hjelp
AstridSC
CONTRIBUTOR **

Mulighet å markere faktura som reklamert

av AstridSC
Status: Stem - Vi vurderer!

Når en bruker i dag reklamerer på en faktura til leverandør og ikke godkjenner denne, blir den liggende i listen over faktura til godkjenning uten noe markering og form for sortering. Dette kan på større prosjekter bli uoversiktlig.

 

Avviser godkjenner fakturaen blir den sendt tilbake til innsender, og den forsvinner for godkjenner. Personen får da ikke fulgt reklamasjonen opp, og mister oversikten. 

 

Er det mulig å få på en markering over reklamerte faktura, eller et valg som er reklamert (slik som avvist). 

På den måten får godkjenner en oversikt/sortering over hvilke faktura under Mine oppgaver som er reklamerte og hvilke faktura som ligger til godkjenning. Personen kan også fortsette å arbeide med fakturaen når svar/kreditnota på reklamasjonen kommer, og trenger ikke å henvende seg til innsender. 

 

Håper på snarlig løsning. 

2 Kommentarer
Laberg
CONTRIBUTOR **
av Laberg

Dette er en viktig prosessforbedring som er ønskelig med en snarlig løsning på.

Noen som kan gi status på om dette er besluttet å implementere, eventuelt når det kan være klart.

Vi må altså kunne flytte faktura over til en eller annen form for reklamasjonskategori

Laberg
CONTRIBUTOR **
av Laberg

Her var det ikkje mange kommentarer. Litt rart i grunn da dette er en viktig forbedring innen approval.

Ingen andre som ser behovet?

Hva tenker utviklingsavdelingen i Visma om dette behovet?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"