Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Oppslag på tidligere godkjente fakturaer på telefon/app (Manager)

Status: Åpen

Ønsker at det blir mulig å søke frem tidligere godkjente fakturaer på mobil enhet, helst i Manager-appen. Tidligere har dette vært mulig å få til ved å logge på i nettleseren på mobil enhet, men nå kan man (særlig på mobiltelefoner) oppleve at dette ikke lengre går pga. for liten skjermstørrelse. Se vedlagt skjermdump fra en iPhone 8 (4,7"). Får samme feilmelding når jeg prøver på min iPhone 6s Plus (5,5")

HistorikkManager.JPGVisning av visma.net på mobiltelefon er ikke lengre mulig. Savner å kunne søke i tidligere godkjente fakturaer, på mobil enhet.

Mvh

Kristoffer

Tveit Regnskap AS

3 Kommentarer
CONTRIBUTOR **

Enig med Kristoffer. Er det noen planer for å ordne dette? Mange kunder som etterlyser denne funksjonaliteten.

Vi kommer nok ikke til å "krympe" websiden til å passe på liten skjerm. Men dersom vi la til en ny søkefunksjon på Visma Manager på mobil, hvilke type søk ville være mest nyttig for dere da?

Hei Odd-Wiking, 

Det hadde vært fint å fått "Prosessoversikt" > "Fullførte prosesser" inn i Manager-appen, slik at en kunne se en liste over tidligere godkjente fakturaer. Listen kunne f.eks. vist leverandør, beløp og bilagsdato, og når man trykket på et element i listen, fikk man opp PDF-visning av fakturaen. Trykket man på en leverandør i listen, filtrerte listen seg på bare denne leverandøren. Mulighet for å søke etter fakturanr, leverandør, beløp (interval), dato (interval), sortere på godkjennere... dersom man har rollen "System viewer" ville det vært naturlig at dette også gjenspeiler seg i Manager-appen. 

Mvh

Kristoffer