Mine områder
Hjelp

Oppslag på tidligere godkjente fakturaer på telefon/app (Manager)

av Kristoffer Tjemsland1
Status: Åpen

Ønsker at det blir mulig å søke frem tidligere godkjente fakturaer på mobil enhet, helst i Manager-appen. Tidligere har dette vært mulig å få til ved å logge på i nettleseren på mobil enhet, men nå kan man (særlig på mobiltelefoner) oppleve at dette ikke lengre går pga. for liten skjermstørrelse. Se vedlagt skjermdump fra en iPhone 8 (4,7"). Får samme feilmelding når jeg prøver på min iPhone 6s Plus (5,5")

 

Visning av visma.net på mobiltelefon er ikke lengre mulig. Savner å kunne søke i tidligere godkjente fakturaer, på mobil enhet.Visning av visma.net på mobiltelefon er ikke lengre mulig. Savner å kunne søke i tidligere godkjente fakturaer, på mobil enhet.

 

Mvh

Kristoffer

Tveit Regnskap AS

3 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Enig med Kristoffer. Er det noen planer for å ordne dette? Mange kunder som etterlyser denne funksjonaliteten.

av Odd-Wiking Rahlff

Vi kommer nok ikke til å "krympe" websiden til å passe på liten skjerm. Men dersom vi la til en ny søkefunksjon på Visma Manager på mobil, hvilke type søk ville være mest nyttig for dere da?

av Kristoffer Tjemsland1

Hei Odd-Wiking, 

 

Det hadde vært fint å fått "Prosessoversikt" > "Fullførte prosesser" inn i Manager-appen, slik at en kunne se en liste over tidligere godkjente fakturaer. Listen kunne f.eks. vist leverandør, beløp og bilagsdato, og når man trykket på et element i listen, fikk man opp PDF-visning av fakturaen. Trykket man på en leverandør i listen, filtrerte listen seg på bare denne leverandøren. Mulighet for å søke etter fakturanr, leverandør, beløp (interval), dato (interval), sortere på godkjennere... dersom man har rollen "System viewer" ville det vært naturlig at dette også gjenspeiler seg i Manager-appen. 

 

 

Mvh

Kristoffer

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"