Mine områder
Hjelp
Turid Luther1
CONTRIBUTOR ***

Visma.net - Approval: Konteringsinfo og bilde av fakturaen bør være i samme flik ved godkjenning

av Turid Luther1
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei,

 

Ved godkjenning av fakturaer i Approval (Visma.net) så er det idag ikke mulig å se konteringsforslag i samme flik/bilde som selve fakturaen. For å se konteringsforslag må du gå til en annen flik og sjekke/redigere der. Så må du "hoppe" tilbake til fliken hvor du ser faktura hvis du har behov for det. Jeg mener konteringsinfo og mulighet til å redigere konto bør være i samme bilde som du ser fakturaen. Så slipper man å "hoppe" mellom to fliker.

 

Kan dette endres?

5 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Er dette noe Visma kan svare på om er kommet til prioriteringslisten. Og eventuelt en ETA

Tone73
CHAMPION ***
av Tone73

Helt enig veldig tungvint. For hvis man har satt opp med mange nivå på kostnadsbærer så får man ikke opp prosjekt på kostnadsbærer når man står i flik "Oppgavedetaljer" men man må hoppe til flik "Redigeringsprogram" og der ser man ikke fakturaen.

Bente4711
CONTRIBUTOR **
av Bente4711

Helt enig. Dette bør prioriteres av Visma. Slik det er nå er det veldig tungvint.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Helt enig!  Dette hadde vært spart mye tid.

Vibeke Veiby
CONTRIBUTOR **
av Vibeke Veiby

Ja, dette må de kunne få på plass. Vi har brukt Approval sammen med Visma Global og Visma Dokumentsenter, og da lå konteringslinjene under fakturabildet.

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"