Mine områder
Hjelp

Oversikt over leverandører som ikke sender faktura på EHF

av Amanda Grøvdal Midtun
Status: Trenger mer informasjon

I Autoinvoicemodulen er det ønskelig å kunne hente ut en oversikt over andelen leverandører som sender faktura på PDF eller brev og hvilke leverandører dette gjelder.  Vi ønsker også å kunne eksportere denne listen til Excel. 

3 Kommentarer
av Svein Holanger
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon

Hei. Vi har en tjeneste som lingner: Hvis du logger deg på autoinvoice.visma.com, går til Innstillinger (oppe til høyre) og Leverandøraktivering (i menyen til venstre), så kan du har aktivere en tjeneste som varsler deg på e-post hver gang en leverandør har sendt en faktura via scanningstjenesten til AutoInvoice, og samtidig har sendt elektronisk til andre kunder. En fin måte å vite hvem man skal be om elektronisk faktura av ved neste anledning.

Er dette innenfor det du ønsker?

av Amanda Grøvdal Midtun

Hei og takk for tips!

Veldig fint med varsling, men det er likevel ønskelig å kunne hente ut en oversikt over hvilke leverandører som sender på EHF og hvilke som sender via scanningtjenesten. Både varslingsfunksjonaliteten og oversikten hadde vært fint å ha i Autoinvoice-modulen i Visma.net. Visma.net kunder har vanligvis ikke tilgang til autoinvoice.visma.com. 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei , Lurer på om det har kommet forslag om dette. Vi har samme behov, å få en oversikt over hvilke leverandører som sender via scanningstjenesten. Jeg har ikke klart å finne den oversikt. 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"