Mine områder
Hjelp
Sindre Solberg
PARTNER

Visma Scanner, forbedringspotensiale

av Sindre Solberg
Status: Implementert

Hei

Appen «Visma Scanner» bør fungere på alt av bilag og kvitteringer - uten at man må legge på verdier for å lure appen til å tro at det er en faktura.

 

I tillegg bør det ikke være nødvendig å sette på denne haken i AutoInvoice for å aktivere appen:
slett.png

(Da risikerer man nemlig at fakturaer kommer direkte inn i økonomisystemet uten at kunde merker det -og dette uten at EHF/scanningsmottak er aktivert).

 

Visst dette hadde fungert hadde vi spart tid, og kunden hadde fått en nyttig app.
Flere kunder etterspør en slik løsning, og viser til at andre systemer kan dette.


Mvh
Sindre Solberg
Accountor

6 Kommentarer
av Øyvind Årseth
Status changed to: Status: Implementert

Endrer status på denne, dette lanseres sammen med øvrig ny funksjonalitet i ver. 14 av Visma Business produktlinjen, beskrevet i korte trekk i min kommentar i denne posten.
 

amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av amundsf

Hva med Global? 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei Amund,

Ikke implementert per idag, legg gjerne inn ønsket på ideer på Global-siden. 

 

Mvh

Tonje

amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av amundsf (Oppdatert ‎13-05-2019 23:00 av amundsf )

Tonje: Det er forsåvidt lenge siden jeg la ut post om dette, men på doksenter siden: https://community.visma.com/t5/Ideer-i-Visma-Document-Center/Send-dokument-fra-attach-til-doksenter/...

(Hvis dette er samme sak da) 

 

Skal jeg allikevel legge inn på Globalsiden? Jeg ser bare ikke helt hvordan disse bilagene kan gå rett til Global? Må de ikke innom doksenter for kontering? 

Sindre Solberg
PARTNER
av Sindre Solberg

@Øyvind Årseth Hei. Finnes det en demo som viser hvordan dette fungerer? Eventuelt noe dokumentasjon?

av Øyvind Årseth

@Sindre Solberg Dette får du mer informasjon om ganske snart, bl.a. i Community Live i uke 43 (en uke full av webinarer fra oss på produktsiden i Visma Software). Så vidt jeg vet er det også planlagt detaljert gjennomgang på Update Byrå i oktober/november, dette arrangementet kjøres "fysisk" rundt om i landet. Dere vil få invitasjon og se info om disse arrangementene her i Visma Community, så følg med, og meld deg på det som passer! 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"