Mine områder
Hjelp
K_E_Magnussen
CHAMPION *

Godkjenning på mobil app

av K_E_Magnussen
Status: Akseptert

De som har flere godkjenner i Autopay ønsker ofte å kunne godkjenne betalinger på mobil. Hadde vært fint å kunne ha dette i for eksempel Manager-appen hvor man godkjenner både reiseregninger og inng.fakturaer.

29 Kommentarer
av Ramon H. Iversen
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Det hadde vært interessant å høre hva andre brukere syns om dette. Stem hvis du syns dette er en god idé.

amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av amundsf

Syns godkjenning i mobilapp for AutoPay er en veldig god ide - selvom det er kun jeg som godkjenner.

F.eks. godkjenne lønn mens man er på ferie etc.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Dette er et sterk ønske å få på plass. Kundene forventer at det er mulighet for å godkjenne betalinger via app på mobil, da dette fungerer i andre regnskapssystemer som de gjerne har hatt tidligere.  

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Mange av våre kunder som har etterlyst en slik løsning, stort ønske om å få dette på plass.

Siv Sylta2
CONTRIBUTOR **
av Siv Sylta2

Våre kunder har lest seg opp om at dette er tingen, så dette hade vært fint å få på plass fortere enn svint 🙂

Anette Kristine
PARTNER
av Anette Kristine

Klienter hos oss ønsker også dette, så det er en super ide! Gleder meg til vi kan tilby det! 🙂

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Alle godkjenninger som er gjennom Visma bør kunne gjøres i Manager-appen. Det er flere av kundene våre som ønsker denne muligheten for å slippe å logge seg på Visma.net for å godkjenne AutoPay.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hvordan er status på godkjenning på mobil? Er det noen plan å få dette i orden?

 

Nå med "godkjenn og betal" er denne løsningen blitt enda mer aktuell.

Vi har også kunder som gjerne skulle ha brukt Manager-appen.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Vi har rundt ca 100  kjøpmenn som skal over på AutoPay.net  og skal godkjenne regnskaps- og lønnsutbetalinger selv innen sommeren. En app hadde vært helt perfekt for disse brukerne.

Anette Dalseng
CONTRIBUTOR *
av Anette Dalseng

Både våre kjøpmenn og regnskapsførere hadde satt stor pris på å kunne bruke en app til å godkjenne i Visma.net

Cegal Finans
CONTRIBUTOR ***
av Cegal Finans

Vi har også mange kunder som etterlyser denne muligheten. Har Visma konkrete planer om å utvikle ein slik app  @Ramon H. Iversen? Det er nå over 2 år siden forslaget kom på banen og antallet visma.net autopay brukere har vel økt ganske så betydelig i denne perioden.

av Ramon H. Iversen

Hei, Karl Petter!

Ikke noe tvil om at dette er et populært ønske. Vi har begynt å se på dette og er allerede i gang med å kontakte kunder for å kartlegge behovene. Beklager at vi ikke har sett på dette tidligere, men det har dessverre vært andre ønsker og behov vi har vært nødt til å prioritere.

 

 

Gunn Herstad
VISMA
av Gunn Herstad
Status changed to: Status: Akseptert
 
Gunn Herstad
VISMA
av Gunn Herstad
Status changed to: Status: Akseptert
 
Marianne KS
CONTRIBUTOR **
av Marianne KS

Finner ikke Autopay i Manager-appen, ble det opprettet en egen app @Gunn Herstad ? Hva heter i tilfelle den? Finnes det noe brukerveiledning?

Gunn Herstad
VISMA
av Gunn Herstad

Hei @Marianne KS 

 

App er fremdeles under utvikling og skal testes ferdig før release 🙂

Marianne KS
CONTRIBUTOR **
av Marianne KS

Okey, da var det ikke rart jeg ikke fant den 🙂 Er det noe estimert release dato enda? Hadde vært så fint å fått på plass før sommerferien! 

Gunn Herstad
VISMA
av Gunn Herstad

Kommer dessverre ikke før sommer ferien, men vi håper å release mot slutten av året 

av Stian Alexander Lie

hei @Gunn Herstad 

vi nærmer oss slutten av året, har det kommet en releasedato her nå?

 

Stian

Gunn Herstad
VISMA
av Gunn Herstad

Hei @Stian Alexander Lie 

 

Har dessverre blitt noen forsinkelser her, men utvikling er godt i gang. Det blir ikke release i 2022, men i løpet av 2023

Beklager ventetid!

Alexander Golding
CONTRIBUTOR *
av Alexander Golding

@Gunn Herstad status? Enda en sommerferie hvor laptopen må være med på strand, fjell og fjord for at lønn og fakturaer skal kunne betales 🙂 

Gunn Herstad
VISMA
av Gunn Herstad

Alle som har nyeste versjon av manager-app får nå tilbud i app om å aktivere autopay for godkjenning i manager-app 😊

TereseBi
CONTRIBUTOR *
av TereseBi

@Gunn Herstad Ved første gangs innlogging får man tilbud om å bruke Autopay og jeg takket ja til dette. Da kom det opp en fane nederst hvor man kan velge mellom Approval og Autopay. Når jeg valgte Approval forsvinner fanen og jeg finner ikke tilbake til Autopay? Fanen kommer ikke opp igjen ved ny innlogging?

amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av amundsf

Det stemmer med min opplevelse. Jeg og fikk tilgang, men har deretter ikke sett noe med til AutoPay.

Chanett Eng
CONTRIBUTOR ***
av Chanett Eng

Det samme skjedde meg. Takket ja i dag, og borte var muligheten til å velge Autopay, etter å ha valgt Approval. 

Anne-Grethe A
CONTRIBUTOR ***
av Anne-Grethe A

Hei - skjer det noe her? Har kunder som er på ferie og reiser, og må godkjenne utbetalinger. Må si jeg nesten fikk hakeslipp over at dette ikke har vært på plass i lange tider. Virker det nå, eller ikke?? 

Maren Gullikstad
CONTRIBUTOR *
av Maren Gullikstad

Hei! Jobbes dette med? Flere kunder har etterspurt denne funksjonen. 

amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av amundsf

Dette tror jeg er på plass @Maren Gullikstad, se kommentarene over.

De problemene det ble kommentert om i somme ble løst etter ferien hos meg.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"