for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei!
Vi kjører lønnen slik at den ansatte får utbetalt fastlønn for inneværende måned og variabler for foregående måned. Vi sørger for at flest mulig får med seg alle variablene for foregående måned, og gir de gjerne tid til den 7.-8. i hver måned før lønnen går den 15. i hver måned.
Per nå er det ingen god rapport som den ansatte kan ta ut på egenhånd som gir ham oversikt over alle registreringer i en gitt periode med sum per lønnsart. Per nå kan man kun søke frem for eksempel "Godkjente timelister" i perioden 01.april - 30.april. Men da får man kun frem det som er "Godkjent" i perioden, ikke hva som er registrert. Så har man da en ansatt som ikke bekrefter timelisten sin før uti mai måned, og en leder som ikke godkjenner før nærmere 10.mai, må man altså gå i mellom ulike rapporter for å sjekke hva man har fått i lønn mot hva man har ført i Calendar. Og det burde være unødvendig synes nå jeg 🙂
Kan dere lage en rapport som viser "Alle registreringer" i en gitt periode som viser sum per lønnsart? Så kan man heller utheve alle detaljene som viser om transaksjonen er "Godkjent og låst" eller om den er kun "Mottatt".
Da kan den ansatte selv lettere ha kontroll 🙂
Hilsen Kari
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Visma Software AS
Karenslyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Tlf: 09101