avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Kari Fr
CONTRIBUTOR **

Oppsummert fravær i Visma Calendar i timer?

av Kari Fr
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei!

Jeg ønsker at oppsummert fravær i Calendar for den enkelte ansatte ikke bare inneholder antall egenmeldte tilfeller og antall dager med sykt barn, men at det også inneholder antall timer. Mange ansatte må eksempelvis gå pga telefon fra barnehagen, eller at barnets foresatte deler på dagen hjemme med sykt barn. Da vil de være litt misvisende for den ansatte at det ser ut som at de har  for eksempel 5 dager fravær med sykt barn, når de egentlig bare har 18,5 timer. 

3 Kommentarer
Mirjam Meling
CONTRIBUTOR *
av Mirjam Meling

Denne funksjonen er det absolutt behov for! Spesielt i forbindelse med korona og at noen foreldre må jobbe kortere dager pga. stengte skoler og barnehager, hjemmeskole eller kortere åpningstid i SFO eller barnehage.

Iren Gjengstø
PARTNER
av Iren Gjengstø

Hei.

Dette ligger allerede som en ide her: https://community.visma.com/t5/Ideer-i-Visma-net-Payroll/Balanse-for-sykt-barn-timer/idi-p/364805 

@Visma: sørger dere for å samkjøre disse slik stemmene ikke fordeles på to saker? Dumt om vi må vente ekstra lenge fordi forskjellige stemmer på forskjellige saker så det totalt ser ut som at saken har fått mindre stemmer. Går vel an å "slå sammen" ideene eller noe sånt?

Mirjam Meling
CONTRIBUTOR *
av Mirjam Meling

Nå har jeg lagt inn en stemme på din sak også, @Iren Gjengstø  🙂