Mine områder
Hjelp
Kari Fr
CONTRIBUTOR **

Rapport for saldo timebank/fleksitid pr dags dato

av Kari Fr
Status: Stem - Vi vurderer!

Jeg ønsker muligheten for å ta ut en rapport som viser saldoen per dags dato på timebank og fleksitid på alle ansatte. Denne muligheten finnes ikke i følge support. Man har kun muligheten for å ta ut summen av oppspart overtid og det som er avspasert innen et gitt tidsrom.

Man har jo muligheten for å ta ut rapport som viser feriesaldo. Hvorfor da ikke også fleksitid og overtidssaldo?

2 Kommentarer
av monica hagen samsonsen

Hei, i visma.net kalender er det to rapporter en som heter flekstid og en som heter overtidsoversikt. Er det slik at disse ikke gir deg det som du ønsker?  Om så fint om du kunne tatt kontakt med meg så kunne vi gått igjennom og sett på hvilke muligheter vi har. 

Kari Fr
CONTRIBUTOR **
av Kari Fr

Nei, disse to rapportene gir ikke det jeg ønsker. Jeg ønsker saldo per dags dato på lik linje med muligheten for å ta ut feriesaldo. 

Både rapporten som heter fleksitid oversikt og overtidsoversikt, gir meg kun summen av oppspart overtid og avviklet avspasering innen en gitt periode, for eks en måned eller et kvartal. Den drar altså ikke med seg summen fra tidligere perioder. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"