Mine områder
Hjelp
Kari Larsen1
PARTNER

Rapport som grunnlag til viderefakturering

av Kari Larsen1
Status: Implementert

Vi har satt opp Visma Time & Absence for en del kunder, og samtlige ønsker muligheten til å bruke rapport i Visma Time & Absence som grunnlag for viderefakturering. Her oppleves det at kundene skulle ønske at kommentarfeltet i timeføringen blir med på rapporten for arbeidede timer i tillegg til prosjektnr. I tillegg til dette så ønsker dei at der kommer et bedre filter som gjør at man enklere kan filtrere pr.ansatt/prosjekt/periode etc. og deretter eksportere til excel/pdf. 

3 Kommentarer
av Gunnar Glendrange
Status changed to: Status: Åpen

Vi har ikke lagd noen rapport eller lignende spesielt med tanke på det, nei.

Vi ønsker å få en integrert løsning, men det vil ta litt tid.

Skjønner du kunne tenkt deg en "midlertidig" løsning før det!

Hva med å ta ut grunnlaget fra Visma Lønn?

Da skal du få med teksten.

Da er det også lettere å ha kontroll på hva du har gjort "uttrekk" på tidligere, så ikke en transaksjon danner grunnlag 2 ganger osv

Kari Larsen1
PARTNER
av Kari Larsen1

Hei Gunnar, kunden som har uttrykt et behov for dette bruker ikke Visma Lønn men H&L. 

av Gunnar Glendrange

Hei, sen tilbakemelding på denne - men rapporten som har eksistert en stund i Time & Absence, skal kunne vært et godt grunnlag for fakturering. Og den kan tas ut til excel o.l for "bearbeiding", ved behov.

Jeg ser altså for meg at man bruker et av kostnadsbærer-feltene for med det å ha kontroll på hvilken kunde som skal faktureres for hva. screenshot T_A rapport.PNG

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"