for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei,
Jeg har en ansatt som har vært sykemeldt siden 5. juni. Første gang jeg la inn en sykemelding på henne, la jeg den inn slik:
Da skjer det problemer i Visma Calender! Hele sykefraværet blir sammenhengende! Og fraværet fra 3. juni til 21.jui blir registrert med fravær fra 3. juni til 5. juli hvor sykemeldingen gjelder fra 22. juni. Dette blir jo helt feil. Det er ganske tilfeldig at jeg går tilbake og trykker på fraværet fra første sykemeldingsperiode og finner denne feilen. Ansatte som legger inn sykeperioder, tenker jo ikke at den nye sykemeldingen påvirker registreringer fra tidligere perioder. Her burde absolutt Visma.Calender holdt sykemeldingene i egne «bolker» hvor hver periode kan endres hver for seg. Tidligere registrering må ikke endres som følge av endringer frem i tid.
Dette er spesielt viktig da sykemeldingen går over månedsskiftet. Og som tatt opp med dere tidligere, så klarer jeg ikke å endre perioden 1. juli til 5. juli når timene er bekreftet pr 30.juni gitt at fraværet har gått over fra en måned til en annen.
Håper dere kan se på dette og komme med en rask løsning!
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Visma Software AS
Karenslyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Tlf: 09101