Mine områder
Hjelp
HeidiPab
CONTRIBUTOR ***

Aktivere beskrivelse i Approval

av HeidiPab
Status: Ikke prioritert

Vi legger til beskrivelser på en del inngående fakturaer for enkelt å kunne finne igjen i etterkant.

Beskrivelses boksen kommer opp i listen på inngående fakturaer og kan sorteres på.

 

Per i dag får man bare lagt inn beskrivelse nåre man redigere inngående faktura i Financial. Dette før den er oppdatert.

 

Vi sender det meste av våre fakturaer direkte til approval så muligheten for å legge til beskrivelse er liten.

 

I Approval så står beskrivelse i headingen under redigering.

 

Det jeg ønsker da er muligheten til å legge til beskrivelse der. Aktivere en boks til å legge inn tekst.

 

Det er mulig å legge til på linje nivå men dette kommer bare opp når du er inne på fakturaen. Man får da ikke søkt etter bestemte beskrivelser.

 

Mvh Heidi Pabsdorff, Profilteam AS

7 Kommentarer
av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon

Hei Heidi 🙂

 

Her trenger vi litt mer informasjon for å skjønne hva du mener. Du skriver følgende: 

 

I Approval så står beskrivelse i headingen under redigering.

Det jeg ønsker da er muligheten til å legge til beskrivelse der. Aktivere en boks til å legge inn tekst.

 

Denne beskrivelsen følger med inn i Financials og legger seg både på fakturaen under fanekortet Godkjenningsdetaljer, samt i kolonnen Godkjenningskommentar i listen over Inngående faktura. Hvor ønsker du å legge inn tekst og hvor ønsker du å se denne?

 

Ha en riktig fin dag!

 

Mvh

Runar Gulbrandsen

HeidiPab
CONTRIBUTOR ***
av HeidiPab

Hei Runar,

 

Jeg ønsker at i Approval så kan hvem som helst/den som skal attestere på inngående kunne få lov til å legge til en beskrivelse her: 

HeidiPab_0-1636969070382.png

 

Slik at når den er godkjent og oppdatert så ligger dette på de plassene du nevner ovenfor og for oss i inngående faktura og i kolonnen beskrivelse slik: 

HeidiPab_1-1636969232065.png

 

Håper dette hjelper 🙂

 

Mvh Heidi

 

 

 

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Ikke prioritert

Hei Heidi 😊

 

Vi takker for ditt innspill. Dette ønske vil dessverre ikke bli prioritert i denne omgang.


Ha en riktig fin dag!

 

Mvh
Runar Gulbrandsen

av Kristoffer R. Grude

Jeg henger meg på denne tråden... dette bør vurderes på nytt da vi og opplever ettersprøsel etter dette..både internt og blant våre kunder. Det bør være mulighet for å kunne påføre/endre beskrivelse i Approval flyten for å kunne utnytte automatiserings mulighetene i løsningen.... Nå må man enten stoppe før du sender på flyt for å påføre en beskrivelse...eller stoppe etter siste godkjenner for å påføre en beskrivelse.. før man oppdaterer bilaget.... istedet for å automatisere hele utsendelsen og oppdateringen av bilaget.

Så jeg ber om at dette blir lagt på prioriteringen 🙂

HeidiPab
CONTRIBUTOR ***
av HeidiPab

Håper virkelig dette blir prioritert, et stort ønske fra oss 🙂

 

Mvh Heidi Pabsdorff

av Kristoffer R. Grude

@Runar_Gulbrandsen ... Denne bør vel opp til ny vurdering. Det er virkelig et behov for å få løst dette.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"