Mine produkter
Hjælp
Jesper Madsen LLD
CONTRIBUTOR ***

Automatisering af Send e-mail hastighed / tidsinterval

af Jesper Madsen LLD (Opdateret ‎05-06-2024 22:59 af Jesper Madsen LLD )
Status: Afvist idé
Er det korrekt at laveste eksekveringstid er hver 2. time for afsendelse af e-mail? 

 

Det virker ikke optimalt at når man skal sende et tilbud eller ordrebekræftelse fra VISMA at der går 2 timer før kunden modtager. 

 

Er der en løsning på at det kan gøres oftere eller med kortere eksekveringstid end 2 timer?

 

2024-06-05_22h44_42.png

4 Kommentarer
af Adam Brandgaard

Hej Jesper,

Desværre er det laveste interval 2 timer, når du opsætter tidsplaner i processerne. Har man behov for at de køres oftere end dette, skal man desværre ind manuelt at køre processen. Må jeg spørge, hvis i skal sende en faktura til en kunde, og det haster for kunden at få den, hvorfor sendes den så ikke manuelt, så de kan få den indenfor kort tid? 😊

Jesper Madsen LLD
CONTRIBUTOR ***
af Jesper Madsen LLD

Hej Adam, 

 

Det er ikke faktura der er udfordring, det er tilbud og ordrebekræftelse. Vi handler B2B, og Når vi laver et tilbud og ordre, sidder kunden og venter på at kunne komme videre eller tage en beslutning. Derfor ville det være godt hvis tilbud/ordre mail blev sendt staks man trykkede på send mail knappen - lige som det gør i mail program eller som vi har haft i e-conomic. 

af Adam Brandgaard

Hej Jesper,

Beklager det sene svar. Jeg fik dog talt med en der kom med et godt foreslag, da jeg nævnte det med at automatiseringsplaner kørte hver anden time.

"This is done on purpose, to avoid users setting this limit "to low" causing unnecessary load on the servers.

Easy to solve this need for the customer really needing this by creating multiple schedules (timeplans) doing the same job, but having different start at values. (e.g. 08:00, 08:30, 09:00 +++)"

Håber du kan bruge svaret til noget 😀

af Adam Brandgaard
Status changed to: Status: Afvist idé