Mine områder
Hjelp
emilieh
CONTRIBUTOR ***

Bilag i modul behandle banktransaksjoner Financials må kunne hentes opp i One stop reporting

av emilieh
Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Hei,

 

Jeg har tatt opp denne problemstillingen med support flere ganger, og fikk nå beskjed om at dere ikke jobber med en løsning på dette. Det håper jeg endrer seg raskt..

 

Vi er en organisasjon med rundt 30 klienter i Financials. Mesteparten av disse er koblet til One stop reporting, et program vi er godt fornøyd med. Det er et oversiktlig program som er lett å forstå for de som ikke nødvendigvis har så mye regnskapserfaring. 

 

Men. Disse programmene må snakke bedre sammen.  OSR henter bilag fra modulene hovedbok, leverandørreskontro og kundereskontro i Financials, men ikke modulen behandle banktransaksjoner hvor alle kvitteringer og andre løse bilag legges inn. 

 

Jeg kan ikke se logikken i at vi må opprette en post i hovedbok og legge bilagene inn her for å kunne få disse opp i OSR, når modul behandle banktransaksjoner allerede har hentet sum, dato og transaksjonsbeskrivelse fra bank. Selvfølgelig skal man kunne føre bilagene her, og forvente at OSR kan hente bilag fra denne modulen også. At dette ikke har vært en løsning fra start syns jeg er rart. 

Håper som sagt på en løsning på dette snarest. 

 

Vennlig hilsen Emilie 

8 Kommentarer
av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
emilieh
CONTRIBUTOR ***
av emilieh

Hei igjen! 

 

Når kommer det en løsning på dette? 

Vennlig hilsen Emilie 

emilieh
CONTRIBUTOR ***
av emilieh

Hei igjen! 

Jeg håper jeg får et svar, om ikke annet..? 

av Runar_Gulbrandsen

Hei Emilie 🙂

 

Alle ønsker som registreres her skal i utgangspunktet ligge her i 6 mnd, slik at folk kan stemme og kommentere på ønskene. Når 6 mnd har passert tar vi en vurdering av ønske og avgjør om det skal på listen til utvikling eller ikke. Deretter blir det gjort en vurdering av utviklingsavdelingen vår om å se dette ønske opp mot andre ønsker og eventuell prioritering av dette. 

 

 

Ha en riktig fin dag!

 

Mvh

Runar Gulbrandsen

emilieh
CONTRIBUTOR ***
av emilieh

Hei igjen.. igjen. 

 

Jeg hadde håpet da jeg tok opp dette i april at det ville være i god tid til årsavslutning. Det begynner å haste litt. Kan jeg få et svar på om jeg må drive manuell visning av alle bilag som er lagt inn via behandle banktransaksjoner til våre 30 klienter i OSR, eller har dere begynt å jobbe med å få også denne modulen integrert med OSR? 

Hvis OSR skal være vår nye "bilagsperm" så er det fint om alle bilagene er å få fatt i der. 

emilieh
CONTRIBUTOR ***
av emilieh

Hei,

 

Dette er fortsatt et problem vi ønsker en løsning på. Kan jeg få et svar av dere om dette er noe dere ser på? 

av Runar_Gulbrandsen

Hei Emilie 🙂

 

Vi har nå akseptert dette ønske, da det er et veldig godt innspill. Samtidig er ikke dette noe som kommer til å bli prioritert i nær fremtid grunnet andre viktige utviklingsprosjekter som vi har. 

 

 

Ha en riktig fin dag!

 

Mvh

Runar Gulbrandsen

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Akseptert - Ikke Planlagt
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"