Mine områder
Hjelp
Arne Henning
PARTNER

Felt for plassering av referanse fra inkassobyrå

av Arne Henning (Oppdatert ‎21-09-2021 14:35 ( )
Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Ved bruk av inkassobyrå, så trenger vi et felt for å legge inn saksnummer hos inkassobyrå. Dette kan legges på purredokumentet eller på selve fakturaen - så lenge feltet også blir tilgjengelig i API'et også.

 

Mvh

Arne Henning Hveem Bøhn

7 Kommentarer
Yngve Norstrand
PARTNER
av Yngve Norstrand

@Arne Henning Dette feltet skulle jeg gjerne sett allerede, da ville systemet blitt enda bedre for kundene og inkasso byråene.

LNO
CHAMPION ***
av LNO

Ønsker også at et slikt felt kan opprettes, som kommer med på alle kunde-rapporter

Foreløpig bruker vi kommentarfeltet på bilaget (med inkassoreferanse), også har vi fått utarbeidet en rapport som viser dette feltet.

Arne Henning
PARTNER
av Arne Henning

Hei

 

Når du skriver "kommentarfeltet" @LNO. Tenker du da på "Merknad"? Ble litt nerdete flisespikking, men jeg skal nemlig ha dette feltet tilgjengelig i API'et også 🙂 Pr dags dato kan jeg ikke finne det der, men dersom dere gjør dette manuelt, så er jo din ide helt super.

LNO
CHAMPION ***
av LNO

Ja, jeg mente merknadsfeltet  🙂

 
 

 

LNO
CHAMPION ***
av LNO

Men det beste hadde jo vært at dette var integrert mellom VNF og VismaAutocollect, slik det var med Visma Business. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke har like bra funksjoner i VNF som VB, når noe i VB er en bedre funksjon

Arne Henning
PARTNER
av Arne Henning

Det er nok en stund til VNF dekker alt som VB dekker... For vår del hadde det hjulpet om vi fikk raskere respons på nye behov for felter - også ut i API'et. Da kan vi jo lage mye mer av det vi trenger å løse selv.

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Akseptert - Ikke Planlagt
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"