Mine produkter
Hjælp

Hente adresse oplysninger fra CVR registeret ved oprettelse af kunder & leverandører.

af Pål Natten Espeland
Status: Stem - vi vurderer!

Ved oprettelse af kunder eller leverandører kunne visma.net hente informationer om virksomheden fra CVR registeret eller lignende.  

7 Kommentarer
af Pål Natten Espeland
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer!
 
chriswidell
CONTRIBUTOR **
af chriswidell

To quote our customer "The functionality is in E-conomic so the developer should just be able to walk over and copy the code".

 

We understand that might be oversimplifying but also a valid point. Customers coming from E-conomic will expect this 🙂

 

//Christian

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Dette forventes at være standard. Jeg får ofte spørgsmålet på kundemøder. Der er vejledning til hent af data her: https://erhvervsstyrelsen.dk/hent-oplysninger-fra-cvr

af Krestina Ravn Dinesen

Helt enig i at det forventes at være en del af et moderne system i dag, særligt for dem som kommer fra E-conomic, hvor det på det her område vil være at gå et step, ned at skifte til Visma.net. 

 

Vi har endnu til gode at snakke med en E-conomic kunde om det, hvor de ikke har været uforstående over hvorfor man ikke også har det i Visma.net og har det som et stort ønske, og jeg har netop lovet at give feedbacken videre fra en der havde samme feedback og også synes det er er rigtig vigtig funktion.

 

Der tilføjes desuden et ønske der måske kan være relateret ang. de markeringer man har på aktører i E-conomic med pil/thumbs op/ned som illustration for om man skal være opmærksomme på dem, som betaler.

chriswidell
CONTRIBUTOR **
af chriswidell

Where are we on this one @Pål Natten Espeland ?

af Pål Natten Espeland (Opdateret ‎03-03-2022 15:42 af Pål Natten Espeland VISMA )

We are looking into it. I hope I can come with some more concrete news on this one early Q2. 

esge
CONTRIBUTOR *
af esge

Man kan gratis hente CVR oplysninger system til system på Virk.dk. Enten som datadump og så have sin egen database eller som et API. Der er mange metoder til en teknisk løsning og de er gratis, så der er ingen undskyldning. 😉
https://datacvr.virk.dk/artikel/indgange-til-cvr