Mine områder
Hjelp
BeritAnne
CHAMPION ***

Leveringsbetingelser på faktura (logistikk)

av BeritAnne
Status: Implementert

Leveringsbetingelse og FOB-punkt som blir lagt inn på en ordre kommer med på Ordrebekreftelsen.

Disse feltene må også komme med på fakturadokumentet, da dette er vesentlig for befrakterne.

I dag er disse feltene ikke mulig å legge til på fakturadokumentet så her må det gjøres noe i standard.

3 Kommentarer
OleNoer
VISMA
av OleNoer
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

For å sikre best mulig oversikt over hvilke ønsker og idéer flest ønsker, er det viktig å se hvor mange som har de samme behovene. Oppfordrer derfor alle til å stemme om de synes dette er en god idé

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei @BeritAnne 

Jeg kjørte en rask test på dette nå, og begge disse feltene kan legges til på en fakturablankett.


Hvis det er slik at samtlige av kundenes fakturaer skal ha denne informasjonen påført fakturablanketten, så er det mulig å redigere dette i rapport-designeren. Hvis man tar utgangspunkt i en tekstboks som man ikke bruker så ofte (f.eks. kontantrabatt), eventuelt lager en ny tekstboks, så er det fullt mulig å hente denne informasjonen fra en respektiv SO. Man kan også hente det fra kundekortet, dersom det er kundeavhengig hvorvidt informasjonen skal med. 

Hilsen Stian

OleNoer
VISMA
av OleNoer
Status changed to: Status: Implementert

Dette ligger tilgjengelig i rapportdesigner  ref post fra Stain

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"