Mine områder
Hjelp
Cecilie Vivette Arnet
CONTRIBUTOR ***

Restordre

av Cecilie Vivette Arnet
Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Når vi ikke har nok til levering bør det legges til en underlinje med varene i rest, slik at jeg får lagt til estimert levering på varene som er i rest

Per nå må jeg legge inn to linjer med samme vare når vi ikke har varen på lager for å kunne gi rikitg estimert levering på rest til kunden. Dette virker veldig uproft og er noe som fungerer i Sap

6 Kommentarer
av Edvard Berntzen

Skjermbilde fra kunde med eksempel: 

 

EdvardBerntzen_0-1670499768939.png

 

Markus Wang
VISMA
av Markus Wang
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

SIGMA-72589

bragesvensli
CONTRIBUTOR *
av bragesvensli

Dette høres ut som en must-have-funksjon! 

 

Bra forslag!

av Erik Bjurstrøm

Takk for input Brage. Vi vet at dette er en forbedring som ønskes av flere. New Salesorder er planlagt releaset i en enkel 1.0 versjon nå i Q1. Fokuset er på hastighetsforbedringer (prestanda). Så vil vi få kontinuerlige forbedringer (funksjonstillegg) på denne gjennom våren, sommeren og høsten med fokus på å nå funksjonsparitet med eksisterende (Classic) løsning mot slutten av året. Deretter vil det åpnes for funksjonsforbedringer og da har vi allerede lagt inn dette ønsket her som en sak vi ønsker å få prioritert opp. Vi holder dere orientert om framdriften underveis.

Cecilie Vivette Arnet
CONTRIBUTOR ***
av Cecilie Vivette Arnet

Sap har den funksjonen, så dette er noe som burde vært på plass for lenge siden. Dette handler om at vi skal være proffe mot våre kunder igjen 🙂 Dette bør være en viktig prioritering ved lansering av ny salgsordredel 

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Akseptert - Ikke Planlagt
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"