Mine områder
Hjelp
Tone73
CHAMPION ***

Sperre for føring mot ansatt som leverandør på inngående faktura

av Tone73 (Oppdatert ‎01-11-2021 11:01 av Edwin Myrvold-Sijtsma VISMA )
Status: Ikke prioritert

Hei, Har nå ført en inngående faktura mot ansatt og sendt den ut på godkjenning, det ligger bankkonto på ansatt og får oppdatert og alt er ok. Men når jeg skal utbetale den via autopay så får jeg ikke lov og melding om at bankkonto på ansatt må ligge inne. Men det ligger inne men jeg får ikke lov til å betale. Kanskje greit at man på inngående faktura ikke da får ført mot ansatt nummer som leverandør/eller det kommer opp i søket når man ikke får utbetalt det via ansatt her. Eller hvordan er dette tenkt å fungere her? For jeg får det ikke til å fungere?

4 Kommentarer
Isac Falkenberg
PARTNER
av Isac Falkenberg

Hej, 

 

Hur ser bankkonto informationen ut under redovisnignsdetaljer på fakturan? 

 

Tone73
CHAMPION ***
av Tone73

Her snakker jeg om at jeg har lagt inn bankkontonummeret til den ansatte som da kommer opp som leverandør når jeg legger inn en manuell inngående faktura. Der jeg legger inn utlegg den ansatte har som skal refunderes

Isac Falkenberg
PARTNER
av Isac Falkenberg

Hej, 

 

På den anställde under ekonomiinställningar. Har du satt upp betalningsmetod/likvidkonto? 

anställd.png

 

Stämmer denna överens under redovisningsdetaljer under din ingåendefaktura? 

anställd 2.png

 

Vänligen notera att betalningsmetoden bara är ett exempel i mina bilder. 

 

Eller har du allt detta ifyllt och får ett felmeddelande ändå? 

av Edwin Myrvold-Sijtsma
Status changed to: Status: Ikke prioritert

Hei Tone,

 

Takk for innspill. Dette ønske er ikke mulig å implementere, da vi har integrasjon med Expense. Har du fortsatt problemer med utbetaling via AutoPay, ta kontakt med din partner. 

 

Med vennlig hilsen

Edwin Myrvold-Sijtsma

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"