Mine områder
Hjelp

Trykk på varsel om oppgaver til godkjenning bør åpne i ny fane

av Eirik Morken - Proplan AS (Oppdatert ‎24-06-2022 13:27 av Runar_Gulbrandsen VISMA )
Status: Implementert

Når man trykker på varslingen i Visma.net blir man videresendt til siden der varslingen kommer fra. I dette tilfellet Approval.
Et ønske er at når man trykker på varslingen så skal dette åpne opp en ny fane istedenfor at den kommer i den fanen man står i. Dette er for å kunne beholde siden man stod i uten å måtte finne tilbake der etterpå.

EirikMorkenProplanAS_0-1654866069528.png

Som kunden sier det selv:
"

Etter tilbakemeldinger her på huset er det flere som reagerer på dette medfører flere «klikk» en tidligere og dette  vil medføre at man jobber mindre effektivt.

For oss er dette et steg tilbake som medfører at hele opplevelsen med VISMA og alle «klikk» ikke går i  positiv retning.

Vi har ett ønske om at antall klikk for å komme i ditt vi skal jobbe skal reduseres og ikke økes.
"

 

3 Kommentarer
av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
av Eirik Morken - Proplan AS

Antar at dette ikke har blitt sendt videre til utvikling, men nå fungerer det iallefall som jeg ønsket!

Så da kan denne saken vel teknisk sett settes som implementert selv om det ikke var ideen selv som førte til det 🙂

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Implementert
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"