Mine områder
Hjelp
HKE
CONTRIBUTOR **

Utvide søke mulighetene på leverandør.

av HKE
Status: Ikke prioritert

Ønsker muligheten å søke opp leverandør på deres organisasjonsnummer ,og ikke bare på navn. Uten den mulighet er det lett å legge inn samme leverandør flere ganger. Det er ikke alle leverandører som er like flinke med å si fra at de har endret navn og andre endringer. 

5 Kommentarer
av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon

Hei 🙂

 

Nøyaktig hvor i systemet ønsker du å søke på leverandøresn organisasjonsnummer? Jeg ser at man blant annet ser denne kolonnen når man står på en leverandør og trykker på søkeknappen bak leverandørnummeret. Gi oss litt mer informasjon rundt dette, slik at vi forstår nøyaktig hva du ønsker her. 

 

 

Ha en riktig fin dag!

 

Mvh

Runar Gulbrandsen

HKE
CONTRIBUTOR **
av HKE

HKE_0-1641988158938.png

på samme sted som jeg søker leverandør på navn

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
av Runar_Gulbrandsen

Hei igjen 🙂

 

For å kunne søke oppe til høyre i skjermbilde Leverandører, kan man endre på forespørselen som ligger til grunn her og få en kolonne med organisasjonsnummer. Da vil man kunne benytte dette søkefeltet for å søke på f.eks. org.nr. Ta gjerne kontakt med din partner dersom du har behov for å endre forespørselen i skjermbilde Leverandører

 

Når det gjelder det øverste søkefeltet, så har vi endret status til "Stem - Vi vurderer" og vil se nærmere på dette etter hvert. 

 

 

Ha en riktig fin dag!

 

Mvh

Runar Gulbrandsen

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Ikke prioritert

Hei 😊

 

Vi takker for ditt innspill. Dette ønske vil dessverre ikke bli prioritert i denne omgang.


Ha en riktig fin dag!

 

Mvh
Runar Gulbrandsen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"