Mine områder
Hjelp
emilieh
CONTRIBUTOR ***

Varsel om kommentar på fakturaer i inngående faktura

av emilieh
Status: Ikke prioritert

Jeg ønsker at det skal ligge et "varsel" på fakturaer med kommentarer i inngående faktura, så man slipper å gå inn på hver enkelt faktura og sjekke om noen har kommentarer. Er dette mulig å få til? 

8 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Status changed to:

Hei Emilie,

 

Kommentarer på fakturaer vises flere steder i løsningen. Hvor (hvilket skjermbilde) er det du savner visning av kommentarer?

 

Hilsen Magnus

emilieh
CONTRIBUTOR ***
av emilieh

Hei!

 

I selve oversikten over inngående fakturaer- kan man se det der? 

 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei igjen,

 

I skjermbildet som heter Fakturaoversikt (AP40103S) kan du se alle inngående fakturaer med kommentarer og godkjenningsflyt. Husk å sette kryss for "Vis detaljer" - det er først da du får opp kommentarene. Fakturaoversikt finner du ved å bruke søkefunksjonen, eller ved å gå til Leverandørreskontro - Forespørsler - Fakturaoversikt.

 

Hilsen Magnus

emilieh
CONTRIBUTOR ***
av emilieh

Dette vet jeg:) Jeg hadde ønsket å slippe å manøvrere ut av bildet for inngående faktura hvis jeg kunne unngå det. 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei igjen!

 

Tenker du på listen over inngående faktura? 

 
emilieh
CONTRIBUTOR ***
av emilieh

Hei igjen! Ja!

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei 🙂

 

Det går an å legge til flere felter i fakturalisten ved å redigere forespørselen. På den måten kan du få frem godkjenningsstatus, kommentar etc direkte i listen. Dette kan en partnerkonsulent hjelpe deg med 🙂 Alternativt kan du jo jobbe med fakturaene i fakturaoversikten i stedet for listen? Der har du jo både kommentarer og flytdetaljer og du kan åpne fakturaene ved å trykke på bilagsnummeret. 

 

Hilsen Magnus

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Ikke prioritert

Hei Emilie 🙂

 

Vi takker for ditt innspill. Dette ønske vil dessverre ikke bli prioritert da det ikke har fått nok stemmer/likes. 


Ha en riktig fin dag!

 

Mvh
Runar Gulbrandsen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"